Соболєва, Тетяна ОлександрівнaКогденко, Анастасія СергіївнаKohdenko, Anastasiia2024-02-272024-02-272023-02-14Когденко А. С. Управління конкурентоспроможністю бізнес-організації : магістер. диплом. робота : 073, Менеджмент / Когденко Анастасія Сергіївна ; наук. керівник Соболєва Т. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2023. – 95 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42867У кваліфікаційній магістерській роботі розкрито зміст категорій «ключові фактори конкурентоспроможності», «конкурентні переваги», «конкурентоспроможність» бізнес-організації, визначено основні підходи до трактування, охарактеризовані особливості формування конкурентоспроможності у сфері діяльності досліджуваного підприємства за сучасних умов. Практична сторона кваліфікаційної магістерської роботи полягає в характеристиці та обґрунтуванні напрямів забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «ОМЕГА». Надано економічну оцінку пропозицій, проведено оцінку ризиків та характеристику необхідних для реалізації пропозицій управлінських заходів. Визначено вплив результатів реалізації пропозицій на рівень конкурентоспроможності та ефективності організації. In a qualifying master's thesis reveals the content of the categories "key factors of competitiveness", "competitive advantages", "competitiveness" of a business organization, defines the main approaches to interpretation, characterizes the features of the formation of competitiveness in the field of activity of the investigated enterprise under modern conditions. The practical side of the qualifying master's work consists in characterizing and substantiating the directions for ensuring the competitiveness of LLC “OMEGA” . An economic evaluation of the proposals was provided, a risk assessment was carried out and a description of management measures necessary for the implementation of the proposals was carried out. The influence of the results of the implementation of the proposals on the level of competitiveness and efficiency of the organization was determined.ukпідприємствоконкурентоспроможністьрекламабрендторгова маркасупермаркетмережа супермаркетівenterprisecompetitivenessadvertisingbrandtrademarksupermarketsupermarket chainУправління конкурентоспроможністю бізнес-організаціїManagement of the competitiveness of a business organizationOther