Кирилова, О. В.2014-06-262014-06-262013-08-16Кирилова О. В. Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг / О. В. Кирилова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 449–461.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4072Розглянуто проблеми інформаційного забезпечення суб’єктів туристичного ринку в процесі маркетингової діяльності туристичних підприємств з метою збільшення обсягів продажу відповідних послуг.The problems of information provision business tourism market in the marketing of tourism enterprises in order to increase sales of services.Рассмотрены проблемы информационного обеспечения субъектов туристического рынка в процессе маркетинговой деятельности туристических предприятий с целью увеличения объемов продаж соответствующих услуг.ukІнформаціякомунікаційні зв’язкимаркетингтуристичні послугиInformationcommunication linksmarketingtravel servicesИнформациякоммуникационные связимаркетингтуристические услугиВпровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послугArticle338.486.1:339.138