Голіонко, Наталія ГригорівнаЛашина, Ганна МиколаївнаLashyna, Hanna2024-02-272024-02-272023-02-14Лашина Г. М. Формування маркетингової стратегії бізнес-організації : магістер. диплом. робота : 073, Менеджмент / Лашина Ганна Миколаївна ; наук. керівник Голіонко Н.Г. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2023. – 115 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42870У кваліфікаційній магістерській роботі узагальнено визначення «маркетингової стратегії» та «стратегічного управління», надано авторське розуміння категорій. Для ТОВ «Наукові Публікації» сформовано та обгрунтовано доцільність використання маркетингової стратегії, а також визначено поетапний план її реалізації та визначено переваги, які матиме компанія при дотриманні методичних рекомендацій. The qualifying master's thesis summarizes the definition of "marketing strategy" and "strategic management", provides the author's understanding of the categories. For "Scientific Publications" LLC, the expediency of using a marketing strategy was formed and substantiated, as well as a step-by-step plan for its implementation was determined and the advantages that the company will have when following the methodological recommendations were determined.ukмаркетингова стратегіястратегічне управліннябізнес-організаціязакордонний ринокцифрові інструментиmarketing strategystrategic managementbusiness organizationforeign marketdigital toolsФормування маркетингової стратегії бізнес-організаціїFormation of a marketing strategy of a business organizationOther