Бакуліна, Н. М.2016-09-152016-09-152007Бакуліна Н. М. Основні засади формування конкурентоспроможності персоналу на ринку праці / Н. М. Бакуліна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Спец. вип.: Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики : у 2 т. – Т. 1, ч. І. – С. 13–20.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19351Розглянуто поняття конкурентоспроможності персоналу на ринку праці, розкрито основні положення маркетингу персоналу, визначено роль маркетингу персоналу у формуванні конкурентоспро-можності персоналу.ukКонкурентоспроможність персоналумаркетинг персоналуринок праціоцінювання персоналуОсновні засади формування конкурентоспроможності персоналу на ринку праціArticle658