Савич, Олександр ПетровичСаньоцька, Яна ВолодимирівнаSanotska, Yana2025-01-062025-01-062024Саньоцька Я. В. Управління програмами лояльності підприємства та шляхи їх розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Саньоцька Яна Володимирівна ; наук. керівник Савич О. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 63 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47677Досліджено теоретичні основи маркетингового управління програмами лояльності підприємства. Проведено аналіз методів, процесів та інструментів, що використовуються для впровадження, управління та вдосконалення програм лояльності ТОВ «Фора». Розроблено рекомендацій щодо вдосконалення системи управління програми лояльності ТОВ «Фора». The theoretical foundations of marketing management of enterprise loyalty programs have been studied. An analysis of the methods, processes and tools used for the implementation, management and improvement of program loyalty of LLC «Fora» was carried out. Recommendations for improving the loyalty program management system of «Fora» have been developed.uk-UAлояльністьпрограма лояльностіуправління програмами лояльностіефективністьloyaltyloyalty programprogram management loyaltyefficiencyУправління програмами лояльності підприємства та шляхи їх розвиткуManagement of enterprise loyalty programs and ways of their developmentOther