Михайленко, Олена ФеліксівнаЛатишева, Ю. Р.2012-07-252012-07-252007Михайленко О. Ф. Методичні підходи до управління ринковими позиціями підприємства на основі їх мультиелементної оцінки / О. Ф. Михайленко, Ю. Р. Латишева // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 137-144.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1893В статті розкрито сутність економічної категорії «ринкові позиції підприємства», запропоновано методичний підхід до їх інтегрального оцінювання на основі порівняння, експертних оцінок і ранжування компонентів, а також до управління ринковими позиціями компанії за допомогою цілеспрямованого впливу на їх окремі чинники.ukстратегічне управління підприємствомринкові позиції підприємстваметоди оцінюванняекспертні оцінкиранжуванняМетодичні підходи до управління ринковими позиціями підприємства на основі їх мультиелементної оцінкиArticle65.012.23.001