Лошкарьова, ОлександраГриневич, Людмила2023-12-052023-12-052023-10-20Лошкарьова О. Підходи до використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльності [Електронний ресурс] / Олександра Лошкарьова, Людмила Гриневич // Маркетинг в Україні : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 20 жовт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 412–413. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41485uk-UAПідходи до використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльностіApproaches to the use of artificial intelligence in marketing activitiesArticle