Верба, Вероніка АнатоліївнаVerba, VeronikaВерба, Вероника АнатольевнаГребешков, Олексій МиколайовичГребешков, Алексей Николаевич2016-03-182016-03-182007-02Верба В. А. Сучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / В. А. Верба, О. М. Гребешков // Економічна організація та економічна освіта: взаємообумовленість стратегій розвитку : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 100-річчю від дня народж. Бухала Сергія Максимовича, 7–8 лют. 2007 р. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: А. П. Наливайко (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – С. 226–229.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/15498ukСучасні методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємстваArticle