Варіс, Ірина ОлександрівнаПаращук, Єлизавета ЮріївнаParashchuk, Yelyzaveta2024-09-052024-09-052023-12-18Паращук Є. Ю. Розвиток цифрових компетентностей працівників : магістер. диплом. робота : 073, Менеджмент / Паращук Єлизавета Юріївна ; наук. керівник Варіс І. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр. персоналом, соціології та психології, Каф. соціоекон. та упр. персоналом. – Київ, 2023. – 204 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45863Цифрова компетентність, яка входить до складу восьми ключових компетентностей, охоплює впевнене та критичне використання широкого спектру цифрових технологій для отримання інформації, комунікації та розв'язання основних проблем у всіх сферах життя. «Інтернет-компетентності» та «цифрової компетентності», їх можна об'єднати в одне поняття ‒ «інформаційно-технологічна компетентність», яка формується шляхом досягнення рівнів володіння в обох напрямках: робота з інформацією («інформаційна компетентність») та робота з апаратними пристроями та програмним забезпеченням («технологічна компетентність»). Цифрові навички описують здатність використовувати технології для ефективності в цифровому середовищі. Вони включають розуміння комп'ютерних принципів, вміння користуватися програмним забезпеченням, засобами кібербезпеки, аналізу даних та цифрову комунікацію. Найбільш практичною та релевантною для українського ринку праці є модель Української версії Рамки цифрових компетентностей, DigComp 2.1. Ця модель є сучасною та адаптованою до сьогодення, враховуючи специфіку українського ринку праці. Використання цієї моделі у другому розділі буде мати доцільність, оскільки дозволить акцентувати на важливості розвитку цифрових компетентностей у фахівців з управління персоналом. Digital competence, which is part of the eight key competences, encompasses the confident and critical use of a wide range of digital technologies to obtain information, communicate and solve basic problems in all areas of life. "Internet competence and digital competence can be combined into one concept - information and technology competence, which is formed by achieving proficiency in both areas: working with information ("information competence") and working with hardware devices and software ("technological competence"). Digital skills describe the ability to use technology to be effective in a digital environment. They include an understanding of computer principles, the ability to use software, cybersecurity, data analysis and digital communication. The most practical and relevant model for the Ukrainian labour market is the Ukrainian version of the Digital Competence Framework, DigComp 2.1. This model is up-to-date and adapted to the present, taking into account the specifics of the Ukrainian labour market. The use of this model in the second section will be expedient, as it will allow to emphasise the importance of developing digital competencies in HR professionals.uk-UAкомпетенціякомпетентністьцифровізаціямодель комптентностейцифрові компетентностіоцінювання працівниківcompetencedigitalisationcompetence modeldigital competencesemployee assessmentРозвиток цифрових компетентностей працівниківDeveloping employees' digital competencesOther