Приходько, Наталія ГригорівнаПриходько, Наталия Григорьевна2017-06-132017-06-132017-03-21Приходько Н. Г. Мотиваційна складова навчання іноземної мови / Н. Г. Приходько // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 292–297. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/21777У цій статті розглянута проблема мотивації навчання студентів іноземної мови. Визначається поняття мотивації, аналізуються види мотивів, надані рекомендації щодо формування та посилення мотивації студентів у процесі оволодіння іноземною мовою.The article examines the problem of the students’ motivation to learn a foreign language. The concept of motivation is determined, different kinds of reasons are analyzed. Also some recommendations in relation to the formation and the increasing of the students’ motivation to the study a foreign language are proposed.ukмотиваціямотивинавчання іноземної мовиміжкультурна комунікаціяінноваційні технологіїmotivationreasonsstudies of foreign languageintercultural communicationinnovative technologiesМотиваційна складова навчання іноземної мовиArticle