Нікітін, Андрій ВалерійовичСтронов, Андрій СергійовичStronov, Andrii2025-01-282025-01-282024-12-18Стронов А. С. Дистанційне обслуговування клієнтів банку : магістер. диплом. робота : 072, Фінанси, банківська справа та страхування / Стронов Андрій Сергійович ; наук. керівник Нікітін А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т фінансів, Каф. банк. справи та страхування. – Київ, 2024. – 72 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48317У роботі досліджено дистанційне банківське обслуговування на прикладі АТ КБ «ПриватБанк». Проаналізовано основні види дистанційного обслуговування, впровадження новітніх технологій, таких як мобільні додатки, чат-боти, та штучний інтелект, що покращують якість обслуговування. Визначено, що адаптація банків до технологічних змін є важливою для підвищення ефективності обслуговування клієнтів та конкурентоспроможності на ринку. The paper analyzes remote banking services using JSC «PrivatBank» as an example. It examines the main types of remote services and the implementation of new technologies such as mobile apps, chatbots, and artificial intelligence to improve service quality. The study highlights the importance of adapting banks to technological changes to enhance customer service efficiency and market competitiveness.ukдистанційне обслуговуванняцифрові банківські послугимобільний банкінгавтоматизація обслуговуванняклієнтський досвідАТ КБ «ПриватБанк»remote servicingdigital banking servicesmobile bankingautomation of servicingclient informationAT CB «PrivatBank»Дистанційне обслуговування клієнтів банкуRemote servicing of bank clientsOther