Пилипчук, Володимир ПетровичПилипчук, Владимир ПетровичДанніков, Олег ВолодимировичДанников, Олег Владимирович2016-06-212016-06-212009Пилипчук В. П. Маркетинговий інструментарій у діяльності вітчизняних підприємств в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 134–149.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18637У статті висвітлено питання удосконалення й реалізації маркетингового підходу до взаємин виробників, споживачів товарів та послуг і суспільства в цілому з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни, які поглиблюються на фоні ефекту інформаційної асиметрії разом з трансакційними витратами, що є «дефектами мікроструктури» ринкових взаємодій суб’єктів економічної діяльності та приводять до неоптимального розміщення ресурсів. Використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч / пошуку компромісу у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.ukхолістичний маркетингефект інформаційної асиметріїмакромаркетингове середовищеекономічний агентмаркетинг ринкової орієнтаціїсоціально-відповідальний маркетингінтегрований маркетингвнутрішній маркетингМаркетинговий інструментарій у діяльності вітчизняних підприємств в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країниArticle658.893