Гордіца, Т. М.2014-07-152014-07-152012-09-05Гордіца Т. М. Концептуальні засади визначення банківського обслуговування фізичних осіб / Т. М. Гордіца // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 154–162.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4750У статті розглянуто авторський концептуальний підхід щодо визначення категорії «банківське обслуговування фізичних осіб» в умовах впливу факторів інформаційно-мережевої економіки. Проаналізовано сучасні теоретичні напрями щодо функцій банків у контексті обслуговування клієнтів. Банківське обслуговування фізичних осіб досліджено на рівнях як процесу, так і результату.The article deals with the author’s conceptual approach to the category of «banking service of households» definition under the influence of information-netting economy factors. The modern theoretical tendencies have been analyzed regarding the banks functions in the context of customer’s service. The banking service of households is identified in terms of both the process and the result.В статье рассмотрен авторский концептуальный подход к определению категории «банковское обслуживание физических лиц» в условиях воздействия факторов информационно-сетевой экономики. Проведен анализ современных теоретических направлений относительно функций банков в контексте обслуживания клиентов. Банковское обслуживание физических лиц исследовано на уровнях, как процесса, так и результата.ukбанківське обслуговуванняклієнтпроцесрезультатсервістеорії фінансового посередництваbankingcustomerprocessresultservicetheory of financial intermediationбанковское обслуживаниеклиентпроцессрезультатсервистеории финансового посредничестваКонцептуальні засади визначення банківського обслуговування фізичних осібArticle336.77