Олексюк, Олексій ІвановичЗабарило, Тетяна ПетрівнаZabarylo, Tetiana2024-11-202024-11-202024Забарило Т. П. Сегментування товарного ринку в комерційній діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Забарило Тетяна Петрівна ; наук. керівник Олексюк О. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. комерц. діяльності і логістики. – Київ, 2024. – 79 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47089Дипломна робота присвячена аналізу та оптимізації сегментування товарного ринку в комерційній діяльності на прикладі ТОВ «КЕРНЕЛ ГРУПП». У роботі розглянуто теоретичні основи ринкового сегментування, досліджено критерії та методи сегментації ринку сільськогосподарських товарів. Проведено діагностику комерційної діяльності підприємства, виконано SWOT-аналіз. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії та підвищення ефективності сегментування ринку. The thesis is dedicated to the analysis and optimization of market segmentation in commercial activities using the example of LLC «KERNEL GROUP». The paper examines the theoretical foundations of market segmentation, explores the criteria and methods of market segmentation for agricultural products. A diagnosis of the commercial activities of the company was conducted, including a SWOT analysis. Based on the obtained results, recommendations were developed to improve the marketing strategy and enhance market segmentation efficiency.uk-UAсегментаціяпозиціонуваннякомерційна діяльністьцільові споживачіТОВ «КЕРНЕЛ ГРУПП»segmentationpositioningcommercial activitytarget consumersLLC «KERNEL GROUP»Сегментування товарного ринку в комерційній діяльності підприємстваSegmentation of the product market in the commercial activity of the enterpriseOther