Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаТитаренко, Єлизавета ОлександрівнаTytarenko, Yelyzaveta2025-01-072025-01-072024Титаренко Є. О. Маркетингове просування товару і послуг в мережі Інтернет : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Титаренко Єлизавета Олександрівна ; наук. керівник Сєвонькаєва О. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 79 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47715Досліджено теоретичні основи маркетингового просування товарів в мережі Інтернет. Проведено аналіз системи просування товарів торговельного підприємства в онлайн-середовищі ТОВ «Стиль Д». Запропоновано рекомендації у систему просування товарів підприємства ТОВ «Стиль Д». The theoretical foundations of marketing promotion of goods on the Internet have been studied. The analysis of the system of promotion of goods of a trading enterprise in the online environment of LLC «Style D» was carried out. Recommendations for the product promotion system of LLC «Style D» are offered.uk-UAмаркетингмаркетингове просуванняпросуваннятовари і послугинапрямки просуванняефективністьефективність просуванняmarketingmarketing promotionpromotiongoods and servicesdirections of promotioneffectivenesseffectiveness of promotionМаркетингове просування товару і послуг в мережі ІнтернетMarketing promotion of goods and services on the InternetOther