Кочкіна, Наталія2014-06-252014-06-252013Кочкіна Н. Дослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачів / Наталія Кочкіна // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 34–43.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4039Доведено високу місткість підліткового сегмента споживачів. Розкрито основні тенденції формування споживчих уподобань аудиторії тинейджерів. Виявлено мотиваційні ознаки підліткової аудиторії споживачів, зокрема, чинники впливовості референтних груп і рівень конформізму поведінки.The high capacity of teenage consumers segment is proved. The main trends of formation of the consumer preferences of teenage audience are revealed. The motivation features of teenage consumer audience are identified; in particular the factors of reference groups influence and the degree of behavior conformity.Доказана высокая емкость подросткового сегмента потребителей. Раскрыты основные тенденции формирования потребительских предпочтений аудитории тинэйджеров. Выявлены мотивационные признаки подростковой аудитории потребителей, в частности, факторы влиятельности референтных групп и степень конформизма поведения.ukмотиваціяспоживча поведінкапідлітковий сегмент споживачівmotivationconsumer behaviorteenage segment of consumersмотивацияпотребительское поведениеподростковый сегмент потребителейДослідження мотивації підліткової аудиторії українських споживачівArticle339.133.2:159.9.07