Савощенко, Анатолій СеменовичСавощенко, Анатолий Семёнович2017-09-132017-09-132009Савощенко А. С. Телемаркетинг — вид ринкового процесу та форма прямого маркетингу / А. С. Савощенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 587–595.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22128Обґрунтувано доцільність застосування телемаркетингу для реалізації маркетингових завдань підприємства на сучасному товарному ринку. Розглянуто функції та методи телемаркетингу, організацію телемаркетингу. Визначено напрямки розвитку телемаркетингу.ukРинковий процеспросування товаруперсональний продажпрямий маркетингтелемаркетингТелемаркетинг — вид ринкового процесу та форма прямого маркетингуArticle658.842