Окландер, Т. О.2012-03-142012-03-142011Окландер Т. О. Тлумачення категорії маркетинг інновацій / Т. О. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 565–573.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1274У статті запропоновано визначення категорії маркетинг інновацій. Виявлено умови, при яких концепція, методологія, методи і технологія маркетингу інновацій можуть використовуватися.In the article determination of category is offered marketing of innovations. Terms are exposed at which conception, methodology, methods and technology of marketing of innovations, can be used.ukінноваціямаркетинг інноваційінноваційний циклтехнопаркinnovationmarketing of innovationsinnovative cycletekhnoparkТлумачення категорії маркетинг інноваційArticle65.01