Василькова, Наталія ВолодимирівнаVasylkova, NatalyaВасилькова, Наталия Владимировна2016-10-192016-10-192006-12-12Василькова Н. В. Основні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингу / Н. В. Василькова // ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 35–42.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19909Обґрунтовується тенденція індивідуалізації маркетингу і подальший його розвиток із залученням сучасних технологій та інформатизації.ukмаркетингрозвитокринокОсновні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингуArticle658.8.:378.14