Семенюк, АндрійSemeniuk, Andrii2025-02-052025-02-052023-11-08Семенюк А. Партнерська взаємодія підприємств ринку HoReCa [Електронний ресурс] / Андрій Семенюк // Стратегія бізнесу: українські реалії та можливості конвергенції з ЄС : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 08 листоп. 2023 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [орг. ком.: М. П. Сагайдак (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 222–225. – Назва з титул. екрану.978-966-926-463-3https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48541Визначено сутність понять «взаємодія», «партнерство», «партнерська взаємодія», що відбувається між підприємствами, установами та організаціями ринку HoReCa. Запропоновано авторський підхід до формування воронки довіри партнерів на ринку HoReCa на основі ключових принципів та елементів партнерської взаємодії. The essence of the concepts of “interaction , “partnership , “partner interaction that occurs between enterprises, institutions and organizations of the HoReCa market is defined. An author's approach to the formation of a trust funnel of partners in the HoReCa market based on key principles and elements of partnership interaction is proposed.ukпартнерствовзаємодіяпартнерська взаємодіяпослугаринок HoReCapartnershipinteractionpartner interactionserviceHoReCa marketПартнерська взаємодія підприємств ринку HoReCaPartnership of enterprises on the HoReCa marketArticle