Антонченко, Мирослава ЮріївнаЛесько, Марія ОлександрівнаLesko, Mariia2024-12-232024-12-232023Лесько М. О. Управління системою маркетингових комунікацій на підприємстві : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Лесько Марія Олександрівна ; наук. керівник Антонченко М. Ю. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 99 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47502Під час написання кваліфікаційної магістерської роботи досліджено поняття маркетингових комунікацій та визначено їх вплив на ефективність діяльності інноваційних компаній. Було задокументовано прагнення ТОВ «Центр дистанційної освіти «Джерело» та відзначено пропозиції щодо посилення маркетингових комунікацій компанії. During the writing of the qualifying master’s thesis, the concept of marketing communications was investigated and their impact on the efficiency of innovative companies was determined. The aspirations of the Limited Liability Company Distance Education Center Source «Dzherelo»were documented and suggestions for strengthening the company’s marketing communications were noted.ukрекламабрендингмаркетингові комунікаціїбренд- комунікаційна діяльністьпаблік рілейшнзadvertisingbrandingmarketing communicationsbrand communication activitypublic relationsУправління системою маркетингових комунікацій на підприємствіManagement of the enterprise’s marketing communications systemOther