Точиленкова, Наталія2014-11-132014-11-132011-07Точиленкова Н. Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву / Наталія Точиленкова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 16-17.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5234Одним з проявів дискримінації в рекламі є сексизм (соціальні стереотипи, переконання і вірування, які утверджують перевагу однієї статі над іншою, й тим самим обґрунтовують соціальну нерівність чоловіків і жінок). Сексизм глибоко вкорінений у свідомості нашого суспільства, а тому часто залишається непоміченим й сприймається як «нормальне» і невід’ємне явище сьогодення.ukАктуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми проявуArticle