Лапшин, Андрій Львович2016-09-122016-09-122007Лапшин А. Л. Вплив конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламу / А. Л. Лапшин // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 395–403.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19206В даній статті проведено аналіз впливу конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламу. В основу аналізу було покладено запропоновану автором модель, яка враховує такі фактори як психологічна готовність споживача придбати даний товар, що ґрунтується на отриманні інформації, та еластичність попиту. Також автором вводиться розподіл інформації, що отримує споживач, на дифузну інформацію та інформацію, що отримана в процесі рекламної кампанії. На основі запропонованої моделі отримано кількісні співвідношення, що показують зростання оптимального рівня витрат під впливом конкурентної боротьби.ukконкурентна боротьбапсихологічна готовність споживачадифузна інформаціяоптимальні витрати на рекламуеластичність попитуВплив конкурентної боротьби на рівень оптимальних витрат на рекламуArticle303.092.8