Богачевська, О. І.2014-06-302014-06-302012-04-12Богачевська О. І. Модель оптимальної програми виробництва рекламних продуктів / О. І. Богачевська // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 109-118.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4124Розглянуто роль рекламного агентства в рекламній діяльності. Проаналізовано важливість створення виробничої програми для розрахункового обґрунтування управлінських рішень. Запропоновано ефективну модель оптимальної програми виробництва рекламних продуктів. Модель розроблено на прикладі рекламної агенції з обмеженим циклом обслуговування, яка спеціалізується на виробництві рекламних продуктів.The role of advertising agency in advertising business is being considered. The importance of creation of the production plan for computational ground of management decisions is being analyzed. The model, described in the abstract, has been developed on the base of advertising agency with limited cycle of services, which is specialized in production of advertising products.Рассмотрена роль рекламного агентства в рекламной деятельности. Проанализирована важность создания производственной программы для расчетного обоснования управленческих решений. Предложена эффективная модель оптимальной программы производства рекламных продуктов. Приведенная в статье модель разработана на примере рекламного агентства с ограниченным циклом обслуживания, которая специализируется на производстве рекламных продуктов.ukрекламна агенціявиробнича програмапрограма виробництварекламний продуктаdvertising agencymanufacturing programprogram of manufacturingadvertising productрекламное агентствопроизводственная программапрограмма производстварекламный продуктМодель оптимальної програми виробництва рекламних продуктівArticle659.1.01