Решетілова, Тетяна2023-02-222023-02-222022-11-03Решетілова Т. Динамічні можливості і стратегічне управління фірмою [Електронний ресурс] / Тетяна Решетілова // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2022 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 117–119. – Назва з титул. екрану.978-966-926-419-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39363Запропоновано один із можливих підходів до структури теоріії стратегічного маркетингу фірми за рахунок введення до неї поняття «подія», як короткострокової суттєвої зміни, що впливає на різні підсистеми фірми. На прикладі підприємств туристичної галузі запропоновано модель реагування на події як загрози. Proposed one of the possible approaches to the structure of the company’s strategic marketing. The concept of “event” was introduced as a short-term significant change in subsystems. On the example of tourism enterprises, a model for responding to events as a threat is proposed.ukмаркетингова теорія управлінняCovid-19поведінка споживачівmarketing management theoryCovid-19consumer behaviorДинамічні можливості і стратегічне управління фірмоюDynamic capabilities and strategic management of the firmArticle339.138