Цопа, Марина2015-04-222015-04-222014-07Цопа М. Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств / Марина Цопа // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 48–55.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6167У статті розглянуто і досліджено споживчі переваги на ринку безалкогольної продукції і соків, їх вплив на збутову діяльність виробничих підприємств.The article discusses and investigates consumer preferences in the market of soft drinks and juices and their impact on the marketing activities of industrial enterprises.ukпотреби споживачівринок БАН та соківзбутзбутова діяльністьconsumer needsmarket BAN (soft drinks) and juicessalesmarketing activitiesДослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємствArticle339.1