Солнцев, С. О.Бажеріна, К. В.2012-03-122012-03-122011-08-11Солнцев С. О. Маркетинговий та фінансовий підходи до оцінки марочного капіталу / С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 342–355.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1250Визначено взаємозв’язок вартості торгової марки і марочного капіталу, проаналізовані переваги і недоліки методів їх оцінки, а також запропонований власний метод оцінки вартості торгової марки.An interconnection cost of the brand and brand equity, analyzed the advantages and disadvantages of their evaluation, and proposed its own method of valuation of the brand.Определена взаимосвязь стоимости торговой марки и марочного капитала, проанализированы преимущества и недостатки методов их оценки, а также предложен собственный метод оценки стоимости торговой марки.ukбрендторгова маркавартість торгової маркимарочний капіталbrandbrand valuebrand capitalторговая маркастоимость торговой маркимарочный капиталМаркетинговий та фінансовий підходи до оцінки марочного капіталуArticle339.138