Орлов, П. А.2014-10-082014-10-082010-03Орлов П. Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції / Петро Орлов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 25-31.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5032У статті проведено аналіз робіт провідних учених, присвячених становленню соціально відповідального маркетингу. Особистий внесок автора: підхід до вирішення цієї важливої проблеми. Показано вплив державного регулювання економіки на становлення соціально відповідального маркетингу і конкурентоспроможність вітчизняної продукції з урахуванням наслідків фінансово економічної кризи.The article analyzes the work of leading scientists, dealing with the establishment of socially-responsible marketing. The author's approach to this important issue is presented in the work. The article shows the impact of state regulation of the economy on the development of social-responsible marketing and competitiveness of domestic products, taking into account the lessons of financial-economic crisis.В статье дан анализ работ ведущих ученых, посвященных становлению социально-ответственного маркетинга. Обоснован авторский подход к решению этой важной проблемы. Показано влияние государственного регулирования экономики на становление социально-ответственного маркетинга и на конкурентоспособность отечественной продукции с учетом уроков финансово-экономического кризиса.ukПроблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукціїArticle33:334