Николин, Ігор2014-11-252014-11-252012-07Николин І. Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України / Ігор Николин // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 65-68.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5339Наш співрозмовник – Ігор Николин, генеральний директор фахової галузевої асоціації виноградарів та виноробів «Українське Бюро Винограду та Вина» - УБВВ. Головними завданнями об’єднання є популяризація виноробної продукції та культури споживання вина; створення сприятливих ринкових умов; координація роботи у законодавчому полі; захист географічних найменувань продукції; протидія шахрайству та недобросовісній конкуренції; співпраця з представниками виноробних ринків інших країн, зокрема, Франції, Італії та Іспанії.ukМаркетингові завдання виноробноїї галузіі УкраїниArticle