Федорченко, Андрій ВасильовичСеник, Софія МиколаївнаSenyk, Sofiia2025-01-062025-01-062024Сеник С. М. Просування бренду підприємства в мережі Інтернет : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Сеник Софія Миколаївна ; наук. керівник Федорченко А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 92 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47688В дипломній роботі розглянуто сутність Інтернет-технологій в просуванні брендів підприємства. Визначено їх роль в системі діяльності підприємства. Досліджено методичні підходи до оцінювання результативності й ефективності просування бренду. Наведено організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства. Досліджено маркетингове середовище та проаналізовано брендинг в маркетинговій діяльності підприємства. Сформовано рекомендації щодо підвищення ефективності брендингу. Оцінено економічну доцільність впровадження запропонованих рекомендацій. The essence of Internet technologies in the promotion of enterprise brands is considered in the diploma paper. Their role in the system of enterprise activity is determined. Methodical approaches to evaluating the effectiveness and efficiency of brand promotion are studied. The organisational and economic characteristics of the enterprise's activities are provided. The marketing environment is researched and branding in the marketing activities of enterprise is analysed. Recommendations for improving the efficiency of branding are formed. The economic feasibility of implementing the proposed recommendations is evaluated.uk-UAбрендбрендингіцнтернет-технологіїкомунікаційна політикарекламна кампаніяBrandbrandingInternet technologiescommunication policyadvertising campaignПросування бренду підприємства в мережі ІнтернетPromotion of the company's brand on the InternetOther