Коренюгин, М. М.Оберемчук, Валентина ФеодосіївнаOberemchuk, ValentynaПлющ, О. Б.2025-02-132025-02-132019Коренюгин М. М. Використання соціальних мереж при плануванні виведення нового ІТ-продукту на ринок [Електронний ресурс] / Коренюгин М. М., Оберемчук В. Ф., Плющ О. Б. // Стратегія підприємства: підприємницький контекст : монографія / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; заг. ред.: Л. П. Батенко, Т. І. Решетняк. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 363–382. – Назва з титул. екрану.978-966-926-324-7https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48807ukВикористання соціальних мереж при плануванні виведення нового ІТ-продукту на ринокArticle