Шафалюк, Олександр КазимировичShafaliuk, OleksandrШафалюк, Александр Казимирович2023-02-202023-02-202022-11-03Шафалюк О. Сучасні формати взаємодії зі споживачами в системі комерційної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Олександр Шафалюк // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2022 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 29–30. – Назва з титул. екрану.978-966-926-419-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39273Опрацьовано перспективні напрями і стратегічно значущі аспекти підвищення ефективності оптимізації взаємодій зі споживачами у комерційній діяльності підприємств. Розглянуто особливості і складності розвитку омніканального мережевого бізнесу зі сталим забезпеченням високої ефективної цінності для споживачів. Prospective directions and strategically significant aspects of improving the efficiency of optimizing interactions with consumers in the commercial activities of enterprises have been worked out. The features and complexities of omnichannel network business development with constant provision of high effective value for consumers are considered.ukвзаємодіяспоживачідосвід споживанняефективність комерційної діяльностіinteractionconsumersconsumption experienceefficiency of commercial activityСучасні формати взаємодії зі споживачами в системі комерційної діяльності підприємстваModern formats of interaction with consumers in the company's commercial activity systemArticle338.222338.242