Овсієнко, Наталія Василівна2014-07-102014-07-102013-04-16Овсієнко Н. В. Методичні підходи до маркетингового стратегічного аналізу діяльності підприємств / Н. В. Овсієнко // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 88. – С. 13–23.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4595Розглянуто питання методів маркетингового стратегічного аналізу підприємства, таких як: SWOT-аналіз, STЕP-аналіз, DRETS-аналіз, SPACE-аналіз. Представлено загальну процедуру розробки стратегії підприємства на основі стратегічного аналізу; портфельний аналіз, що включає порівняльний асортиментний аналіз портфеля товарів і послуг підприємства.The article highlights the issues of the methods of marketing strategic analysis of the company, such as: SWOT-analysis, STEP analysis, DRETS analysis, SPACE analysis. The publication presents a general procedure for developing a strategy based on a strategic analysis; portfolio analysis, including comparative analysis of the assortment products portfolio and company services.Рассматривается вопрос методов маркетингового стратегического анализа предприятия таких как: SWOT-анализ, STЕP-анализ, DRETS-анализ, SPACE-анализ. Представлена общая процедуру разработки стратегии предприятия на основе стратегического анализа; портфельный анализ, включающий сравнительный ассортиментный анализ портфеля товаров и услуг предприятия.ukстратегічний аналізSWOT-аналізSTЕP-аналізDRETS-аналізSPACE-аналізstrategic analysisSWOT-analysisSTEP-analysisDRETS-analysisSPACE-analysisстратегический анализSWOT-анализSTЕP-анализDRETS-анализSPACE-анализМетодичні підходи до маркетингового стратегічного аналізу діяльності підприємствArticle658