Олексюк, Олексій ІвановичНовальський, Максим ОлександровичNovalskyi, Maksym2025-02-142025-02-142024Новальський М. О. Управління комерційним потенціалом підприємства : магістр. диплом. робота : 076, Підприємництво та торгівля / Новальський Максим Олександрович ; наук. керівник Олексюк О. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. комерц. діяльності і логістики. – Київ, 2024. – 107 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48822У статті розглянуто ключові аспекти управління комерційним потенціалом підприємства, що є важливим елементом для забезпечення його конкурентоспроможності та стабільного розвитку на ринку. Охарактеризовано основні компоненти комерційного потенціалу: виробничі можливості, інноваційна спроможність, маркетингові стратегії та управління ресурсами. Зроблено акцент на важливості стратегічного підходу до розвитку підприємства, ефективного використання ресурсів, формування конкурентних переваг, а також управління ризиками, що можуть виникати в процесі функціонування. Представлено методи оцінки та розвитку комерційного потенціалу підприємства. The article examines key aspects of managing a company's commercial potential, which is crucial for ensuring its competitiveness and stable development in the market. The main components of commercial potential are characterized: production capabilities, innovation capacity, marketing strategies, and resource management. The importance of a strategic approach to enterprise development is emphasized, focusing on the efficient use of resources, the formation of competitive advantages, and risk management in operational processes.ukкомерційна діяльністькомерційний потенціал підприємства. commercial activitycommercial potential of the enterpriseУправління комерційним потенціалом підприємстваManagement of the commercial potential of the enterpriseOther