Шершньова, Зоя ЄвгенівнаЗагурська, Вікторія АртемівнаZahurska, Viktoriia2025-01-092025-01-092024-06Загурська В. А. Розроблення маркетингової стратегії бізнес-організації : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Загурська Вікторія Артемівна ; наук. керівник Шершньова З. Є. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2024. – 50 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47790Метою дослідження є обґрунтування теоретичних та прикладних аспектів розроблення маркетингової стратегії бізнес-організації, а також формування й надання пропозицій щодо удосконалення розробки та виконання маркетингової стратегії. Робота виконана на матеріалах ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». The purpose of the study is to substantiate the theoretical and applied aspects of developing a marketing strategy for a business organization, as well as to provide proposals for improving the development and implementation of a marketing strategy. The work was carried out on the materials of Silpo-Food LLC.uk-UAбізнес-організаціямаркетингова стратегіяуправлінняалгоритмрозробкаbusiness organizationmarketing strategymanagementalgorithmdevelopmentРозроблення маркетингової стратегії бізнес-організаціїDevelopment of a business-organization marketing strategyOther