Зимбалевська, Юлія ВікторівнаЖирко, Анжеліка ВікторівнаZhуrko, Anzhelika2025-01-142025-01-142024Жирко А. В. Нейромаркетинг в маркетинговій діяльності підприємства і шляхи його розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Жирко Анжеліка Вікторівна ; наук. керівник Зимбалевська Ю. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 54 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47911Дипломна робота присвячена дослідженню нейромаркетингу в маркетинговій діяльності ПрАТ «Київстар». Розглянуто теоретичні основи нейромаркетингу, проаналізовано його вплив на поведінку споживачів та ефективність маркетингових стратегій. Визначено шляхи впровадження та розвитку нейромаркетингових методик для підвищення конкурентоспроможності підприємства. The thesis is devoted to the study of neuromarketing in the marketing activities of PJSC «Kyivstar». The theoretical foundations of neuromarketing are considered, its impact on consumer behavior and the effectiveness of marketing strategies are analyzed. The ways of implementation and development of neuromarketing techniques to increase the competitiveness of the enterprise have been determined.uk-UAнейромаркетингмаркетингмаркетингова стратегіямаркетингова діяльністьмаркетингові дослідженняneuromarketingmarketingmarketing strategymarketing activitymarketing researchНейромаркетинг в маркетинговій діяльності підприємства і шляхи його розвиткуNeuromarketing in the marketing activity of the enterprise and ways of its developmentOther