Мазуренко, Д. О.2011-05-272021-01-192011-05-272021-01-192009Мазуренко Д. О. До питання сегментації українського Інтернет ринку як об’єкту статистичного дослідження / Д. О. Мазуренко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 23. – С. 363–371.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/367Проведено аналіз структури Українського Інтернет-ринку за такими напрямками: товарна структура ринку; розподіл гравців ринку.The article deals with the analysis of structure of the Ukrainian Internet market in the following areas: product market structure; the distribution of players in the market.ukІнтернетстатистикателекомунікаціїсегмент ринкуструктураInternettelecommunicationsstatisticsstructuremarket segmentationДо питання сегментації українського Інтернет ринку як об’єкту статистичного дослідженняArticle311.17:621.39