Циганкова, Тетяна Михайлівна2015-02-182015-02-182008-12-25Циганкова Т. М. Сучасні технології аудиту міжнародної маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 251–257.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5930У статті дано визначення, сформульовано принципи, систематизовано види, виділено етапи та функціональні блоки, виявлено ключові проблеми аудиту міжнародної маркетингової діяльності та запропоновано найдоцільніші шляхи їх розв’язання.ukмаркетинговий аудитаудит міжнародної маркетингової діяльностісписки запитанькорпоративна служба аудитуСучасні технології аудиту міжнародної маркетингової діяльностіArticle339.138