Оразова, А.Хамітов, Ш.2019-08-292019-08-292019-04Оразова А. Культорологічний аспект бізнес переговорів з представниками країн Близького Сходу [Електронний ресурс] / Оразова А., Хамітов Ш. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. ІІ Міжнар. наук. конгресу SMART SOCIETY 2019, м. Київ (11–12 квіт. 2019 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Polonia university in Czestochowa ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 302–304. – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/30724У сучасному світі міжкультурні переговори набувають все більшого значення у веденні бізнесу. Правила проведення міжкультурних переговорів окреслюють певні критерії, які змінюються залежно від національності учасників переговорів. In modern world, intercultural negotiations are becoming increasingly important in business. The rules for conducting intercultural negotiations outline certain criteria, which vary depending on the nationality of the negotiators.ukкультуракультурні цінностіміжкультурна комунікаціяділове спілкуванняculturecultural valuesintercultural communicationbusiness communicationКульторологічний аспект бізнес переговорів з представниками країн Близького СходуArticle