Чебакова, Тетяна ОлександрівнаГуляєва, Марія ВікторівнаHuliaieva, Mariia2024-07-222024-07-222024-06-04Гуляєва М. В. Обґрунтування бізнес – пропозицій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Гуляєва Марія Вікторівна ; наук. керівник Чебакова Т. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економiки та управлiння, Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2024. – 56 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45292Аби покращити свої конкурентні позиції на ринку бізнес вдається до впровадження системного та стратегічного планування рекламної діяльності підприємства. Рекламна діяльність стає головним пріоритетом комунікаційної діяльності, являється одним з необхідних засобів забезпечення конкурентоспроможності підприємства та забезпечує споживачів необхідною інформацією. To improve its competitive position in the market, the business engages in the implementation of systematic and strategic planning of the company's advertising activities. Advertising becomes a key priority in communication activities, serving as one of the essential means of ensuring the company's competitiveness and providing consumers with necessary information.ukефективністьділова та ринкова активністьрекламна діяльністьвиди рекламицифровий маркетингefficiencybusiness and market activityadvertising activitiestypes of advertisingdigital marketingОбґрунтування бізнес – пропозицій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності підприємстваJustification of Business Proposals for Increasing the Efficiency of the Company's Advertising ActivitiesOther