Нікітін, Андрій ВалерійовичСолодуха, Тетяна МиколаївнаSolodukha, Tetiana2024-05-072024-05-072023-06-16Солодуха Т. М. Маркетингова діяльність страхової компанії та шляхи її активізації : магістер. диплом. робота : 072, Фінанси, банківська справа та страхування / Солодуха Тетяна Миколаївна ; наук. керівник Нікітін А.В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т бізнес-освіти ім. Анатолія Поручника, Каф. банк. справи та страхування.. – Київ, 2023. – 102 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44025У сучасному світі, де конкуренція на ринку страхування стає все більш інтенсивною, ефективна маркетингова діяльність страхової компанії є ключовим фактором успіху. Метою дипломної роботи є оцінка ефективності маркетингової діяльності страхової компанії, визначення шляхів активізації маркетингової діяльності, розроблення рекомендацій та стратегій для покращення ефективності маркетингу в страховій компанії, вивчення новітніх тенденцій та інноваційних підходів, які можуть бути застосовані для збільшення конкурентоспроможності та залучення нових клієнтів. Результати дослідження можуть бути використані страховими компаніями для вдосконалення своєї маркетингової стратегії та збільшення своєї конкурентоспроможності. In today's world, where competition in the insurance market is becoming increasingly intense, effective marketing activities of an insurance company is a key success factor. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of marketing activities of an insurance company, to determine ways to activate marketing activities, to develop recommendations and strategies for improving the effectiveness of marketing in an insurance company, to study the latest trends and innovative approaches that can be applied to increase competitiveness and attract new customers. The results of the research can be used by insurance companies to improve their marketing strategy and increase their competitiveness.ukстраховий маркетингмаркетингові комунікаціїконкуренціяринок страхових послугефективністьinsurance marketingmarketing communicationscompetitionmarket of insurance servicesefficiencyМаркетингова діяльність страхової компанії та шляхи її активізаціїMarketing ativity of the insurance company and ways of its activationOther