Дьячук, І. В.2016-11-222016-11-222006Дьячук І. В. Основні тенденції розвитку системи маркетингових комунікацій підприємств виноробної галузі / І. В. Дьячук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 552–559.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20253Розглянуті проблеми просування винних брендів, розвитку винного України.ukСистема маркетингових комунікаційдженерикорганолептикацінові сегментипромоційні заходиінтегровані маркетингові комунікаціїОсновні тенденції розвитку системи маркетингових комунікацій підприємств виноробної галузіArticle659.117