Семенюк, А. М.Semeniuk, A.2023-02-062023-02-062022-10-21Семенюк А. М. Управління партнерською взаємодією організацій за умов воєнного стану [Електронний ресурс] / Семенюк А. М. / Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (21 жовт. 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Лук’яненко Д. Г. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 79–81. – Назва з титул. екрану.978-966-926-416-9https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39069Досліджуються теоретико-прикладні аспекти управління партнерською взаємодією бізнес-організацій з різними стейкхолдерами задля забезпечення її функціонування у період воєнного стану. Розглянуто підходи до уникнення обмежень співпраці бізнес-організацій з діловими партнерами, а також наведено компоненти модальності здійснення партнерської взаємодії. Theoretical and applied aspects of management of partnership interaction of business organizations with various stakeholders are studied in order to ensure its functioning during the period of martial law. Approaches to avoiding restrictions on the cooperation of business organizations with business partners are considered, and the components of the modality of partnership interaction are also given.ukвзаємодіяпартнерствобізнес-організаціяinteractionpartnershipbusiness organizationУправління партнерською взаємодією організацій за умов воєнного стануManagement of partnership interaction of organizations under the conditions of the state of martialArticle