Кузик, О. В.2014-07-092014-07-092014-03-21Кузик О. В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах / О. В. Кузик // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 34. – С. 130–135.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4576Основним чинником забезпечення конкурентоспроможності підприємств стає ефективна система маркетингових комунікацій, яка характеризується широким застосуванням різних комунікаційних інструментів. Здатність раціонально організувати їх взаємодію стає запорукою успіху фірми на ринку сьогодні.The main factor for the competitiveness of enterprises becomes effective system of marketing communications, which is characterized by the extensive use of various communication tools. Ability to rationally organize their interaction becomes the key to success of the company in the market today.Основным фактором обеспечения конкурентоспособности предприятий становится эффективная система маркетинговых коммуникаций, которая характеризуется широким применением различных коммуникационных инструментов. Способность рационально организовать их взаимодействие становится залогом успеха фирмы на рынке сегодня.ukмаркетингові комунікаціїстратегічне управління комунікаціямикомунікаційна стратегіяпринципи побудови комплексу маркетингових комунікаційmarketing communicationsstrategic management communicationcommunication strategyprinciples of complex marketing communicationsмаркетинговые коммуникациистратегическое управление коммуникациямикоммуникационная стратегияпринципы построения комплекса маркетинговых коммуникацийСтратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствахArticle339.1:658.8