Глинянський, СергійHlynianskyi, SerhiiНауменко, ВладиславNaumenko, VladyslavТеплюк, Марія АнатоліївнаTepliuk, MariiaТеплюк, Мария Анатольевна2024-07-052024-07-052024-03-29Глинянський С. Глокалізаційний розвиток підприємства [Електронний ресурс] / Сергій Глинянський, Владислав Науменко, Марія Теплюк // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів ІX Міжнар. наук.-практ. конф., 29 берез. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 67–72. – Назва з титул. екрану.978-966-926-489-3https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45073У статті розкрито теоретичні аспекти визначення поняття глокалізації, її основні тенденції у сучасному світі, переваги глокалізаційного розвитку підприємства, інтеграція глобальних і локальних ринків. Також розглянуто напрями досліджень глокалізації в економічній складовій, основні чинники актуальності використання глокальної стратегії та стратегії глокального маркетингу. The article reveals theoretical aspects of definition of the concept of localization, its main trends in the modern world, advantages of the company’s localization development, integration of global and local markets. Also, the directions of research of localization in the economic component, the main factors of relevance of the use of the glock strategy and strategy of glock marketing are considered.ukГлокалізаційний розвиток підприємстваGlocalizational development of the enterpriseArticle