Солнцев, СергійПисаренко, Наталя2016-10-282016-10-282016Солнцев С. Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні / Сергій Солнцев, Наталя Писаренко // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 3. – С. 60–65.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20006Сьогодні перед Україною відкрилися можливості для активної інтеграції в світову економічну систему, проте таке завдання потребує реорганізації багатьох галузей в першу чергу тих, що формують стратегічний потенціал країни. Така реорганізація має застосовувати передовий досвід та новітні розробки, зокрема пов’язані в високими технологіями. Стаття присвячена дослідженню потенційних можливостей використання супутникових навігаційних систем точного позиціонування в процесі підвищення конкурентоздатності окремих галузей.ukконкурентоздатністьринкова можливістьглобальна геостаціонарна навігаційна систематочне позиціонуванняМаркетингові аспекти впровадження системи Egnos в УкраїніArticle338.1