Данніков, Олег Володимирович2015-02-172015-02-172009-01-23Данніков О. В. Модернізація інфраструктури та системи відносин на вітчизняному страховому ринку на засадах концепції холістичного маркетингу / О. В. Данніков // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 219–226.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5921Досліджено питання вдосконалення й реалізації маркетингового підходу до взаємин виробників і споживачів страхових послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку в умовах кризовоецесійних явищ в економіці країни.ukінфраструктура страхового ринкухолістичний маркетингефект інформаційної асиметріїмакромаркетингове середовищемодель страхового ринкуМодернізація інфраструктури та системи відносин на вітчизняному страховому ринку на засадах концепції холістичного маркетингуArticle