Чужиков, Віктор ІвановичВишняк, Валерія РоманівнаVyshniak, Valeriia2025-06-062025-06-062024-02-14Вишняк В. Р. Стратегії міжнародних компаній в медійному бізнесі : магістер. дипломна робота : 292, Міжнародні економічні відносини / Вишняк Валерія Романівна ; наук. керівник Чужиков В. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки та менеджменту, Каф. європ. економіки і бізнесу. – Київ, 2024. – 99 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/50640Магістерська робота присвячена дослідженню процесу формування новітніх стратегій міжнародного медійного бізнесу. Ключові слова: цифрова реклама, медійні ринки, інфопростір, глобальне медіа, модель «подвійної конверсії», регулювання медійного бізнесу The master's thesis is devoted to the research of the process of formation of the latest strategies of international media business. Keywords: digital advertising, media markets, infospace, global media, «double conversion» model, media business regulationukцифрова рекламамедійні ринкиінфопростірглобальне медіамодель «подвійної конверсії»регулювання медійного бізнесуdigital advertisingmedia marketsinfospaceglobal media«double conversion» modelmedia business regulationСтратегії міжнародних компаній в медійному бізнесіStrategies of international companies in the media businessOther