Голіцин, Андрій Миколайович2014-06-232014-06-232013-08-06Голіцин А. М. Сучасні тенденції змін тютюнового ринку / А. М. Голіцин // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 266–273.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3993Стаття присвячена актуальним питанням впливу держави на діяльність тютюнових компаній. Окреслюється загальна характеристика тютюнового ринку, вплив державного регулювання на діяльність компаній та відповідні зміни в організації їх маркетингової діяльності.The article is dedicated to the actual questions of influence of the state on activity of tobacco companies. General description of tobacco market was given, the influence of government control on the activity of companies and corresponding changes in the organization of their marketing activity was analyzed.Статья посвящена актуальным вопросам влияния государства на деятельность табачных компаний. Дается общая характеристика табачного рынка, влияние государственного регулирования на деятельность компаний и соответствующие изменения в организации их маркетинговой деятельности.ukдослідженнятютюновий риноктенденції тютюнового ринкумаркетинговий відділкомунікаціїresearchtobacco markettobacco market tendenciesmarketing departmentcommunicationsисследованиетабачный рыноктенденции табачного рынкамаркетинговый отделкоммуникацииСучасні тенденції змін тютюнового ринкуArticle658.8.012.12:339.138