Капустіна, Ольга ВолодимирівнаKapustina, OlhaКапустина, Ольга ВладимировнаСініцина, Надія МиколаївнаSinitsyna, NadiiaСиницына, Надежда Николаевна2020-10-162020-10-162020-04Капустіна О. В. Методика предметно-мовного інтегрованого навчання: досвід практичного застосування [Електронний ресурс] / Капустіна О. В., Сініцина Н. М. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VI Міжнар. наук. конф. ІIІ Міжнар. наук. конгресу Society of Ambient Intelligence 2020, м. Київ (2–10 квіт. 2020 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 169–172. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34098В статті піднімаються питання набуття студентами в ході навчання навичок командної роботи для досягнення конкретної мети з використанням всіх отриманих фахових та мовних компетенцій. Обговорюються результати використання методики CLIL під час розробки конкурсного проекту. The article touches upon the question of acquiring team skills by students whose aim is to reach a set target using gained professional and language competences. The outcome of the applied CLIL method in designing the contest project is discussed.ukметодика CLILпрофесійні та мовні компетенціїнавички та досвід роботи в командіпоставленa метаCLIL methodprofessional and language competencesskills and experience in teamworkset targetМетодика предметно-мовного інтегрованого навчання: досвід практичного застосуванняArticle